Hvad dækker vores garanti? og hvordan er reparationsbetingelserne?

Hos iHero ApS ønsker vi altid, at oplyse vores kunder om vores betingelser for reparation og garanti.

Ved indlevering af en enhed til reparation, acceptere du samtidigt disse handels betingelser.

iHero ApS yder 2 års garanti samt 2 års reklamationsret mod fabrikations fejl på hardware købt på fakturadatoen.

Der ydes dog 6 mdr. garanti ved udskiftning af batterier.

Fakturaen gælder som købs og garantibevis, og skal altid fremvises i forbindelse med en reklamation, det er ikke nok med en indleverings seddel.

Det er ikke muligt for personalet i vores butikker at fremfinde garantibeviser, det er derfor kundens ansvar beholde den altid udleverede kvittering.

iHero ApS Dækker ingen former for selvforskyldte skader, eller skader opstået som følge af forkert brug. Garantien på enheden bortfalder hvis enhedens glas knuses/revner, eller hvis enheden har fået fugt.

Ved salg af brugte telefoner/tablets yder iHero 2 års reklamationsret.

iHero ApS kan ikke holdes til ansvar for mistet data i forbindelse med en reparation, ej heller for eventuelle software blokeringer af reservedele, fx touch id og face id.

Skulle der være en fejl vedr. reparationen, skal produktet indleveres til reparation indenfor rimelig tid.

Alle diagnoser lavet af iHero ApS skal ses som vejledende, og iHero ApS kan ikke stilles til ansvar, hvis telefonen skulle have flere skader end først antaget.

iHero ApS Vil på intet tidspunkt returnere penge, for reparationer udført på bagrund af en diagnose.

iHero ApS opbevarer enheder i op til 6 måneder, hvorefter vi kasserer dem, da vi ellers ikke kan overholde vores krav fra vores forsikringsselvskab til værdi – Det er derfor vigtigt at du som kunde afhenter dit produkt hurtigst muligt.

Skulle en eller flere af disse punkter ikke være overholdt, fraskriver iHero ApS sig Garantien på enheden.

Har du spørgmål til disse betingelser, er du naturligvis velkommen til at kontakte kundeservice på 28239194.